ad-libbing, or ad-lifting? The beef
'αυτοσχεδιάζουμε ή διαφημισο-ξεπατικώνουμε; Το ψητό'
Όντως, τον κύριο της φωτογραφίας τον είχαμε σχολιάσει παλαιότερα, συγκεκριμένα εδώ, σε μία διαφήμιση μαγειρικών σκευών τα Χριστούγεννα του 2004. Ως εδώ, καλά. Όμως, πρόσφατα (πολύ πρόσφατα, μιλάμε: ένθετο περιοδικό μαγειρικής σε Κυριακάτικη εφημερίδα, τεύχος Ιουνίου 2008), ξαναείδαμε τον εν λόγω κύριο να προσφέρει τη μαγειρική-γευστική νότα σε διαφήμιση ζύθου. Ορίστε και το πειστήριο:
Το πρασινοκίτρινο μουτζούρωμα δεν είναι νεφέλωμα, ηλεκτρική καταιγίδα ή το φαινόμενο Saint Elmo's fire: απλά, κηλιδώσαμε το περίγραμμα για να απαλείψουμε τη μάρκα και τα εικαστικά πειστήρια του ζύθου.
Ποιο είναι το αστείο;
Ερμηνεία πρώτη: Στην πιο πρόσφατη περίπτωση, τα στελέχη της διαφημιστικής εταιρείας που δημιούργησαν (αλλά και τα στελέχη της ζυθοποιΐας που ενέκριναν) τη διαφήμιση δεν γνώριζαν ότι η συγκεκριμένη φωτογραφία είχε ξαναχρησιμοποιηθεί το 2004. Οπότε, την ανέσυραν σαν stock photo και την ενέθεσαν στη νέα διαφήμιση.
Ερμηνεία δεύτερη: ήξεραν και καλοήξεραν ότι η φωτό είχε ξαναχρησιμοποιηθεί, αφού επιμελώς άλλαξαν το τηγάνι. Αν προσέξετε (περιηγούμενοι μεταξύ των δύο φωτό) θα δείτε ότι το τηγάνι έχει αλλάξει, ενώ τα κρεμμυδάκια (εξίσου επιμελώς) παραμένουν τα ίδια. Το τηγάνι εδώ έχει αλλαχτεί ώστε να μην κάνει μπαμ ως κατοχυρωμένο design της επώνυμης μάρκας του 2004. Στη θέση του έχει μπει ένα πιο generic τηγάνι, το οποίο θα μπορούσε να είναι από ανοδιωμένο αλουμίνιο ή και από πρεσαριστή λαμαρίνα (pressed steel, black steel ή blue steel, όπως λένε στην πιάτσα). Για χυτοσίδηρο, μαντέμι ή αλλιώς cast iron, δεν νομίζουμε: πολύ ελαφρύ μας δείχνει στη φωτογραφία.
Κατά τα άλλα: ισχύουν όλα όσα είχαμε πεί και προ δεκαμήνου, καθώς και η κατακλείδα:
Food styling μπόλικο (έστω και με το ωμό κρεμμύδι - αυτό ήταν το βρισκούμενο), πραγματικό μαγείρεμα μηδέν.
Ποιο είναι το αστείο;
Ερμηνεία πρώτη: Στην πιο πρόσφατη περίπτωση, τα στελέχη της διαφημιστικής εταιρείας που δημιούργησαν (αλλά και τα στελέχη της ζυθοποιΐας που ενέκριναν) τη διαφήμιση δεν γνώριζαν ότι η συγκεκριμένη φωτογραφία είχε ξαναχρησιμοποιηθεί το 2004. Οπότε, την ανέσυραν σαν stock photo και την ενέθεσαν στη νέα διαφήμιση.
Ερμηνεία δεύτερη: ήξεραν και καλοήξεραν ότι η φωτό είχε ξαναχρησιμοποιηθεί, αφού επιμελώς άλλαξαν το τηγάνι. Αν προσέξετε (περιηγούμενοι μεταξύ των δύο φωτό) θα δείτε ότι το τηγάνι έχει αλλάξει, ενώ τα κρεμμυδάκια (εξίσου επιμελώς) παραμένουν τα ίδια. Το τηγάνι εδώ έχει αλλαχτεί ώστε να μην κάνει μπαμ ως κατοχυρωμένο design της επώνυμης μάρκας του 2004. Στη θέση του έχει μπει ένα πιο generic τηγάνι, το οποίο θα μπορούσε να είναι από ανοδιωμένο αλουμίνιο ή και από πρεσαριστή λαμαρίνα (pressed steel, black steel ή blue steel, όπως λένε στην πιάτσα). Για χυτοσίδηρο, μαντέμι ή αλλιώς cast iron, δεν νομίζουμε: πολύ ελαφρύ μας δείχνει στη φωτογραφία.
Κατά τα άλλα: ισχύουν όλα όσα είχαμε πεί και προ δεκαμήνου, καθώς και η κατακλείδα:
Food styling μπόλικο (έστω και με το ωμό κρεμμύδι - αυτό ήταν το βρισκούμενο), πραγματικό μαγείρεμα μηδέν.
Si minor plus est, ergo nihil sunt omnia.
Αν το ολίγο σού είναι τελικά αρκετό,
τότε το μηδέν καταντάει να είναι το παν
.
.
.
1 comment:
Χε χε χε. Τέλεια!
Post a Comment